موسو در سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵ در اروپا عرضه می شد و در ایران هم اولین خودروی سانگ یانگ بود که توسط شرکت خودرو سازی مرتب تولید می شد.
کوراندو اسپرت با موتور دیزل ۱۵۳ اسب بخاری و استاندارد یورو۵ عرضه می شد و دارای گیربکس پنج سرعته بود. نمونه جدید کوراندو اسپرت که از این پس با نام موسو شناخته خواهد شد، به موتور ۲٫۲ لیتری ۱۷۶ اسب بخاری با استاندارد یورو ۶ مجهز خواهد شد و گیربکس آن نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک خواهد بود.
بجز موتور و گیربکس ظاهر جلویی و کابین آن نیز دچار تغییراتی بخصوص برروی داشبورد و نمای جلویی خواهد شد. سیستم تعلیق همانند کوراندو اسپرت خواهد بود و همچنان توانایی حمل یک تن بار در موسو باقی خواهد ماند.